FANDOM

Zestaw Kapitana Rycerzy Alonne – średni zestaw z gry Dark Souls II.

Źródło

Elementy zestawu są upuszczane przez kapitanów rycerzy Alonne, znajdujących się w Żelaznej Warowni i Wspomnieniu Żelaznego Króla. Rękawice i nogawice wypadają również z rycerzy Alonne.

Opis

Mimo, że ten zestaw sklasyfikowany jest jako średni ze względu na swoją wagę, tak naprawdę wykorzystuje jeszcze Rękawice Rycerza Alonne i Nogawice Rycerza Alonne, tworząc w ten sposób hybrydowy, ciężki zestaw.

W porównaniu do Zestawu Rycerza Alonne, zestaw kapitanów rycerzy Alonne ma tylko nieznacznie lepszą ochronę fizyczną, a także ulepszoną obronę przed żywiołami i tylko dodatkowy punkt równowagi, kosztem prawie dwóch jednostek wagi. Jednak różnice defensywne stają się coraz bardziej wyraźne po ulepszeniach. Kiedy wszystkie elementy zostaną ulepszone do +10, zestaw kapitana rycerzy Alonne zapewnia ulepszoną, większą obronę przed atakami fizycznymi i obrażeniami od żywiołów od zestawu rycerza Alonne, w szczególności przeciwko obrażeniom ciętym. Jednak wciąż zestaw jest słaby przeciwko obrażeniom od błyskawic.

Cały zestaw można ulepszyć tytanitem.

Skład zestawu