FANDOM

Disambig Zobacz też: Zestaw elitarnego rycerza (Dark Souls II)
Zestaw elitarnego rycerza (Dark Souls III)

Zestaw Elity Rycerstwa – średni zestaw z gry Dark Souls.

Źródło

Znajduje się w Ogrodzie Darkroot, dolną ścieżką na prawo od Bramy Artoriasa. Zestaw jest strzeżony przez demoniczne listowia i kamiennych rycerzy.

Historia

Zbroja była noszona przez szlachetnych rycerzy z królestwa Astora. Nosili ją m.in Nieumarły książę Ricard i Oscar.

Opis

Zestaw ma jeden z najwyższych współczynników obrony i wagi w grze, ze statystykami porównywalnymi z zestawem Havela lub kamiennym zestawem, gdy jest w pełni ulepszony. Jednocześnie waży prawie tyle samo. Z drugiej strony, zestaw elity rycerstwa cechuje się dość niezłą równowagą.

Ponieważ zestaw ten można zdobyć stosunkowo wcześnie w grze, jest on najlepszym wyborem dla postaci niskopoziomowych, zwłaszcza gdy będzie on stale ulepszany. Ze względu na niską wagę w porównaniu do cięższych zestawów o podobnej obronie, które są o wiele bardziej kosztowne do ulepszenia, gracz na wysokim poziomie może uzyskać pełną mobilność pomimo wagi, co skutkuje o wiele skuteczniejszą walką, zarówno z obroną, jak i zręcznością.

Skład zestawu

Ciekawostki

  • Ten pancerz był wykorzystywany we wszystkich reklamach, a jego hełm znajduje się na specjalnej, alternatywnej okładce gry. Z tego powodu wiele osób postrzega ten zestaw jako zbroję flagową gry.