FANDOM

Yhorm Gigant – boss z gry Dark Souls III oraz jeden z pięciu Władców Pogorzelisk.

Położenie

Znajduje się na końcu Zbezczeszczonej Stolicy.

Opis

Yhorm jest gigantem, porównywalnym rozmiarami do Żelaznego Golema z Dark Souls lub Lorda Olbrzymów z Dark Souls II. Dzierży ogromną maczetę, a jego oczy jarzą się na czerwono. Podobnie jak inni Władcy Pogorzelisk, jego ciało pokryte jest licznymi płonącymi bliznami i rozcięciami.

Historia

Dawno temu wielki gigant Yhorm, potomek starożytnego wojownika, został poproszony o objęcie władzy przez lud, który sam ujarzmił. Został więc dla nich zarówno ostrzem jak i tarczą. Kiedy pojawili się ci, którzy zaczęli w niego wątpić, podarował im miecz zdolny zgładzić giganty w dowód zaufania. Jako władca rzucał na szalę wszystko dla swoich ludzi i jako jednoosobowa armia stawał do boju. Pewnego razu utracił kogoś dla siebie bliskiego, w wyniku czego porzucił swoją tarczę, prawdopodobnie by okazać respekt do tej osoby w związku z niemożnością jej ochronienia. Potem zmodyfikował swoją wielką maczetę, dzięki czemu mógł pozwolić sobie na używanie jej oburącz, korzystając z nowego, bardziej przerażającego stylu walki. W pewnym momencie „samotny” Yhorm zaprzyjaźnił się z Siegwardem z Catariny, który stał się jego bliskim przyjacielem.

Ciekawostki

  • Yhorm jest nawiązaniem do giganta z nordyckiej mitologii, Jorma.
  • Jego wygląd wydaje się być wyjątkowy dla olbrzymów. Jest on jedynym olbrzymem o rysach twarzy, składających się z dwóch, jaskrawoczerwonych oczu, nosa i ust. Jego proporcje są bardzo podobne do ludzkich, w przeciwieństwie do większości olbrzymów w grach z tej serii i wydaje się być wyższy od olbrzymów z Anor Londo, lecz nadal niższy od tych z Katedry Głębin.

Galeria

Muzyka