Velstadt, Królewska Tarcza – boss z gry Dark Souls II.

Położenie

Velstadta można znaleźć w Krypcie Nieumarłych. Aby się do niego dostać, gracz musi przejść przez długi korytarz z niezniszczalnymi nagrobkami, które odradzają piromantów. Jeśli jednak spadnie się z pierwszej klatki schodowej i wejdzie się pod nią, gracz znajdzie tam pustego, którego można zabić, aby nie uderzył w dzwon i nie zbudził duchów.

Opis

Velstadt jest potężnym rycerzem, który strzeże przejścia do króla Vendricka. W walce używa wielkiego, przypominającego dzwon młota. Jest podobny do Garla Vinlanda z Demon's Souls, ponieważ ma podobną zbroję, broń i obowiązek.

Historia

Velstadt był, wraz z Raimem, prawą ręką króla Vendricka i jednym z jego najbardziej lojalnych rycerzy. Był także dowódcą jego sił zbrojnych. W pewnym momencie Velstadt i Raime pokłócili się, co skończyło się tym, że ten drugi został uznany za zdrajcę i odszedł od króla. Velstadt zawsze był po stronie swojego władcy i podążał za nim aż do Krypty Nieumarłych, kiedy monarcha uciekł z Zamku Drangleic. Pomimo tego, że Vendrick stał się pustym, Velstadt pozostał, chroniąc go i służąc jako jego ostatnia linia obrony.

Aktualizacja Scholar of the First Sin sugeruje, że Velstadt pochodził z Shulvy, ale porzucił ją przed atakiem Rycerzy Smoczej Krwi.

Ciekawostki

Galeria

Muzyka