FANDOM

Skorpionica Najka – boss z gry Dark Souls II.

Opis

Znajdująca się w Puszczy Cieni Skorpionica Najka strzeże drogi prowadzącej do Wrót Pharrosa. Kiedy gracz wchodzi do areny bossa, widoczny jest tylko jej tors, aż do momentu, w którym gracz się zbliży lub ją uderzy. Wtedy skorpionica wyłazi z piasku, odsłaniając resztę swojego ciała skorpiona.

Historia

Najka i jej ukochany, Człowiek-skorpion Tark, zostali stworzeni dawno temu przez nieznanego mistrza, który dawno zaginął. Przypuszcza się, że obydwoje byli eksperymentami podobnymi do Freji, a ich twórcą był w rzeczywistości książę Tseldora. Najka i Tark są jedynymi ludźmi, którzy mówią w ludzkim języku, choć potrzebny jest specjalny pierścień, aby ich zrozumieć.

Oboje byli kiedyś spokojną parą, żyjącą w zacienionych ruinach. Ale z biegiem czasu Najka powoli zaczęła tracić rozum i stawała się coraz bardziej gwałtowna i nierozsądna. Rozpoczęła się wojna między Tarkiem i Najką, która toczyła się przez wiele lat przed przybyciem gracza.

Przywołanie

Gracz jest w stanie przywołać Człowieka-skorpiona Tarka, jeśli użył Pierścienia Szeptów, aby porozmawiać z nim i wyczerpać dialog. Jego znak znajduje się na ziemi bezpośrednio przed mgłą prowadzącą do bossa.

Podatności

Najka jest podatna na ogień.

Ciekawostki

  • Z niewiadomych powodów motyw muzyczny Najki jest bardzo podobny do motywu Chciwego Demona.

Muzyka