FANDOM

Ornstein 5
Disambig Zobacz też: Ten artykuł mówi o postaci. Artykuł o nim jako bossie znajduje się tutaj.

Ornstein Zabójca Smoków – postać i boss z gry Dark Souls.

Historia

Ornstein był jednym z najbardziej zaufanych rycerzy Lorda Gwyna. Był on kapitanem czterech rycerzy oraz dostał specjalną duszę i pierścień od Władcy Popiołów.

Jego złota zbroja przypominała lwa i była nasycona mocą błyskawic. Mówi się, że jego elektryczna włócznia była w stanie przeciąć na pół skałę. Po tym jak bogowie uciekli z Anor Londo, Ornstein strzegł swojej katedry u boku Smougha.

W pewnym momencie Ornstein opuścił katedrę poszukując Bezimiennego Króla. Nie jest do końca wiadome jak zabójca smoków przetrwał spotkanie z Wybranym Nieumarłym, ale w jakiś sposób udało mu się dotrzeć do Szczytu Arcysmoków. Niestety wyniki jego poszukiwań oraz jego dalsze losy pozostają nieznane.

Ciekawostki

  • Ornstein pojawił się również w Dark Souls II jako opcjonalny boss, Stary Zabójca Smoków. Tylko, że tam zamiast złotej zbroi ma czarną i zamiast błyskawic posługuje się mrocznymi mocami. Jest to potwierdzone, że jest to Ornstein z oficjalnego poradnika do gry, w twardej oprawie.
  • Jego imię "Ornstein" oraz angielska nazwa jego pierścienia "Leo Ring" jest swego rodzaju nawiązaniem do imienia i nazwiska eksperymentalnego kompozytora z początku XX wieku, Leo Ornsteina.

Galeria