FANDOM

Quotebg.pngQuotebg2.png
"Dzielna nieumarła istoto... Udało ci się udowodnić swoją wartość w moich oczach. Teraz połącz się z mrokiem."
— Nashandra

Nashandra – finałowy boss i główna antagonistka z gry Dark Souls II.

Położenie

Znajduje się na arenie w okolicy Tronu Pragnień, po śmierci Opiekuna i Strażnika Tronu.

Opis

Jest to wysoka, humanoidalna istota dzierżąca w prawej ręce długą kosę. Jej lewa ręka emanuje fioletowym światłem, które może stać się wiązką energii lub spowodować eksplozję, gdy umieszcza ją blisko klatki piersiowej. Jej nogi są pokryte spódnicą wykonaną z czarnej mazi wypełnionej kośćmi. Może też przywołać cztery czarne fontanny, które przeklinają tych, którzy stoją blisko nich. Potrafi mówić i może zmienić się w bardziej ludzką, ale wciąż gigantyczną postać.

Historia

Nashandra rozpoczęła swoje życie jako mały fragment Manusa, Ojca Otchłani. Kiedy Manus został pokonany, odrodził się jako wiele fragmentów różniących się rozmiarem. Nashandra była najmniejszym ze wszystkich elementów i z tego powodu jako pierwsza stała się świadoma oraz zaczęła pragnąć tego, czego nie miała: mocy.

Nashandra udała się do krainy Drangleic, gdzie uwiodła króla Vendricka. Ostrzegła go o zbliżającym się zagrożeniu zza morza: Olbrzymach. Przekonała króla, by zaatakował ich krainę i zażądał artefaktu o wielkiej mocy. Korzystając z tego artefaktu, król stworzył Golemy, których używał do budowy Zamku Drangleic. Potem, pod przewodnictwem Vendricka i Nashandry, w Drangleic nastał pokój.

Po bliżej nie określonym czasie Olbrzymy, napędzane przez wściekłość i rządzę zemsty, najechały Drangleic, by odzyskać to, co Vendrick im ukradł. Obydwie armie rozpoczęły oblężenie krainy w wojnie, która trwała przez całe pokolenia. Ostatecznie ci pierwsi zostali pokonani, gdy Lord Olbrzymów został zgładzony przez nieznanego bohatera. Pomimo tego zwycięstwa, Drangleic popadło w ruinę i było teraz ogarnięte przez plagę nieumarłych. Vendrick desperacko próbował znaleźć sposób na ocalenie swojego królestwa. Odsyłał nieumarłych do dalekich krajów i starał się znaleźć sposób na uleczenie nieumarłych plag. W końcu uświadomił sobie prawdziwą naturę i tożsamość swojej ukochanej oraz jej żądzy tronu. Wiedząc, że jego czas był krótki i że jego królową trzeba było powstrzymać, Vendrick stworzył kilka impasów, które uniemożliwiałyby Nashandrze zdobycie tronu i zamknął się w Krypcie Nieumarłych. Wtedy Nashandra stała się jedyną władczynią Drangleic.

Królowa próbowała manipulować Nosicielem Klątwy, aby otworzył drogę do tronu. Skierowała głównego bohatera w stronę Krypty Nieumarłych, sugerując, że teraz położono kres pustemu Królowi Vendrickowi. Kierowała nim, aby podążył za symbolem króla i wyruszył do Warowni Aldii. Po tym, jak główny bohater spotkał się ze Starożytnym Smokiem, władczyni ostrzegła, że jest on jedynie podporą oraz fałszywym bóstwem i w związku z tym skierowała Nosiciela ku Knieji Upadłych Olbrzymów, aby wejść do ich wspomnień.

Gdy Nosiciel Klątwy w końcu oczyścił drogę do tronu, Nashandra była gotowa do uzurpowania całego zadania i zdobycia go tylko dla siebie. Ostatecznie jednak została pokonana.

Galeria

Muzyka