FANDOM

Lustrzany Rycerz – boss z gry Dark Souls II.

Położenie

Znajduje się na końcu długiego korytarza w Zamku Drangleic, strzeżonego przez kamiennych rycerzy.

Opis

Walka z Lustrzanym Rycerzem odbywa się na końcu Zamku Drangleic podczas burzy z piorunami. Ten boss używa fizycznych ataków przeciwko graczowi, a także posługuje się swoim mieczem jako swego rodzaju "piorunochron". Używa również swojej wielkiej tarczy do odbijania zaklęć.

Tarcza rycerza ma kształt lustra, a po wbiciu jej w ziemię boss przywołuje wrogiego NPC lub innego gracza do walki (jak Old Monk w Demon's Souls lub Sędziego Argo w Dark Souls III). Może przywołać maksymalnie dwa upiory i będzie przywoływał następnych w trakcie walki, jeśli jeden z nich zostanie pokonany.

Podczas walki z tym bossem w trybie offline, przywoła losowo wygenerowanego, kierowanego sztuczną inteligencją przeciwnika zamiast realnego gracza. Podczas przywoływania przez Lustrzanego Rycerza, gracze mogą skorzystać z sytuacji, aby zaatakować go, aż boss zostanie oszołomiony, tym samym anulując cały proces przywoływania. Upiory NPC nie używają tarcz.

Historia

Lustrzany Rycerz służył Vendrickowi jako porucznik, dzierżąc cierniowy wielki miecz i lustrzaną tarczę, która miała możliwość dopasowywania się do innych światów. Przed upadkiem króla i jego królestwa rycerz poddawał próbom wojowników, którzy chcieli służyć pod rządami monarchy. Ci nieszczęśnicy, którzy nie zdali egzaminu, kończyli marnie. Po tym jak Vendrick ukrył się w Krypcie Nieumarłych, rycerz służył jako pierwsza linia obrony przed tymi, którzy próbowali dotrzeć do, pustego obecnie, króla. Nadal rzuca wyzwania osobom, które stają na jego drodze.

Przywołania

Możliwi do wezwania są:

Ich znaki znajdują przed mgłą prowadzącą do bossa.

Ciekawostki

  • Lustrzany Rycerz przypomina Old Monk'a z Demon's Souls i Argo z Dark Souls III, ponieważ obydwaj wspomnieni bossowie również są w stanie przywołać innych graczy lub NPC do walki. Jednak w Dark Souls II gracze muszą zmierzyć się zarówno z samym bossem, jak i z najeźdźcą, a nie tylko z samym najeźdźcą. Kolejną różnicą jest to, że Lustrzany Rycerz jest w stanie zrobić to wiele razy, podczas gdy Old Monk i Argo mogą przywołać tylko jednego najeźdźcę podczas walki.
  • Podczas grania online, na korytarzu przed areną Lustrzanego Rycerza, gracze będą mogli zobaczyć kilka świec. Według Yui Tanimury, ilekroć dowolny gracz online zostanie zabity z ręki bossa, zostanie zapalona nowa świeca, ​​a inni gracze zobaczą ją w swoich światach.
  • Jeśli gracz zostanie wybrany do przywołania przez rycerza, to otrzyma wiadomość: "Wzywa cię Lustrzany Rycerz! Zostań lustrzanym giermkiem i pokonaj władcę świata."
  • Lustrzany Rycerz jest niesamowicie podobny do Tigrisa z Galii z filmu Gladiator. Obydwaj wojownicy noszą srebrną zbroję i mają hełmy przedstawiające płaczącą, ludzką twarz.

Muzyka

Bossowie Dark Souls II
Aldia, Mędrzec Pierwszego GrzechuChciwy demonDemon kuźniDemon pieśniDowódca szczurów królewskichFreja, Ulubienica KsięciaGargulce z dzwonnicyLord olbrzymówLordowie szkieletówLustrzany RycerzMag grasant i KongregacjaMroczny łowcaMytha, Zgubna KrólowaNashandraOpiekun tronu i Strażnik tronuOstatni OlbrzymPrzegniłyPrześladowcaRydwan kataSkorpionica NajkaSmoczy jeździecSmok strażnikStarożytny smokStary zabójca smokówStary Żelazny KrólStraż przednia szczurów królewskichStrażnicy ruinVelstadt, Królewska TarczaVendrickZaginiona GrzesznicaZręczny strażnik
Crown of the Sunken King
Chora hiena cmentarna, Prastary żołnierz Varg i Stary odkrywca CerahElana, Plugawa KrólowaSinh, śpiący smok
Crown of the Old Iron King
Demon kuźni (Żelazne Przejście)Rycerz oparówSir Alonne
Crown of the Ivory King
Aava, zwierzak królaLud i Zallen, zwierzaki królaSpalony Król Kości Słoniowej