FANDOM

Smough 5
Disambig Zobacz też: Ten artykuł mówi o postaci. Artykuł o nim jako bossie znajduje się tutaj.

Egzekutor Smough – postać i boss z gry Dark Souls.

Historia

Smough był katem, który rozkoszował się swoim tytułem tak bardzo, że miażdżył kości swoich ofiar. Pragnął być członkiem rycerzy Gwyna, ale został odrzucony ze względu na swoją radosną miłość do przemocy, jak również jego kanibalistyczne zachowanie.

Smough był jedną z nielicznych żywych istot, która była obecna w Anor Londo, walcząc wspólnie z Ornsteinem.

Kiedy Ornstein wyruszył w poszukiwaniu Bezimiennego Króla, Smough miał jako obowiązek pilnowanie opuszczonego miasta i był ironicznie, pomimo swojej bezbożnej natury jako kat, nazywany ostatnim rycerzem. Nie wiadomo, jak to się stało w związku z wydarzeniami w Dark Souls.

Ciekawostki

  • Grafika koncepcyjna zbroi Smougha przedstawia muskularnego mężczyznę. Nie wiadomo, czy to wizerunek samego Smougha, czy męskiej wersji Wybranego Nieumarłego noszącego zbroję.
  • Podczas walki z bossem, jeśli gracz pokonał Ornsteina jako pierwszego, ręka zabójcy smoków porusza się na krótko przed zmiażdżeniem młotem, co oznacza, że jeszcze żył. Dodatkowo można potem usłyszeć śmiech Smougha po zmiażdżeniu swojego kompana.

Galeria