FANDOM

Czempion Gundyr określany również mianem Spóźnionego Czempiona – opcjonalny boss z gry Dark Souls III.

Położenie

Znajduje się w zapomnianych grobach, odpowiednio w tym samym miejscu, gdzie jego teraźniejszy odpowiednik spoczywa na cmentarzu popiołów.

Dostęp do lokacji może zostać odblokowany po przekroczeniu iluzorycznej ściany za areną Oceirosa.

Opis

Czempion Gundyr jest ogromnym wojownikiem odzianym w ciężki, czarny pancerz oraz dzierżącym wielką halabardę. Znajduje się klęczący pośród kręgu świec, strzegąc wejścia do ciemnej Kapliczki Zjednoczenia.

Historia

Gundyr był niegdyś Nierozpalonym, podobnie jak gracz, lecz kiedy pojawił się w Kapliczce Zjednoczenia by wypełnić swój obowiązek, było już za późno. Strażniczka Ognia umarła, a płomień dawno zgasł. Kiedy został pokonany przez nieznanego wojownika, stał się osłoną dla krętego miecza, by sprawdzać przyszłych czempionów jako Iudex Gundyr.

Przywołania

Do walki można przywołać jedną postać:

  • Mistrz Miecza – jeśli gracz pokonał go w Kapliczce Zjednoczenia to jego znak przywołania pojawi się przed wejściem prowadzącym do bossa, po prawej stronie.

Ciekawostki

  • Czerwone oczy w drugiej fazie walki mogą wskazywać, że został zepsuty przez Otchłań.

Galeria

Bossowie Dark Souls III
Aldrich, Pożeracz BogówBezimienny KrólBiskupi GłębinCzempion GundyrDusza PogorzeliskIudex GundyrKryształowy MędrzecLorian, starszy książę i Lothric, młodszy książęOceiros, Zatracony KrólPontyfik SulyvahnStarożytna wiwernaStary Król DemonówStróże OtchłaniTancerka z Mroźnej DolinyToczony przez klątwę drzewiecVordt z Mroźnej DolinyWielki Władca WolnirYhorm GigantZbroja zabójcy smoków (Boss)
Ashes of Ariandel
Ojciec AriandelSiostra FriedeStróż grobu czempiona i Wielki wilk, stróż grobu
The Ringed City
Książę demonówMidir MrokożercaPółmrok, włócznia kościołaRycerz-niewolnik Gael